top of page

הבחירה הלא פשוטה: משטחי עבודה במטבח

מרבית הלקוחות אינם מכירים את מגוון האפשרויות הקיימות, לכן החלטתע לכתוב כמה מילים על מרבית האפרויות הקיימות בשוק. 1. גרניט פורצלן- משטח בעל עמידות גבוה לכתמים, שריטות, הבדלי טמפרטורות וחומרי ניקוי. ניתן לשלב גם במטבח הביתי וגם במטבח חוץ. מגיע במבחר רחב של גימורים וטקסטורות: מט, מבריק, דמוי עץ, אבן או בטון.

2. אבן טבעית - או שיש המשמש כשם כללי לסעים המבוססים על מינירלים שונים. משטחים אלה בעלי טקסטורה יחודית ומעניינת הנוצרת בזכות תנאי הטבע, עלותם יקרה יחסית לחומרים סינתטיים והינם מתאפיינים ברגישות גבוהה לשריטות ולספיגה.

3. קוריאן - משטחים בעלי צבע ומרקם אחיד הנוצרים מיציקת תערובת של מינירל טבעי וחומר פולימרי. עמידים לקרינת השמש, אינם דוהים, גמישות החומר מאפשרת יצירת משטחים מעוגלים ומראה המשכי ללא תפרים או חיבורים. אינו עמיד לחום.

4. קוורץ- משטחי קוורץ הם הנפוצים ביותר במטבח הביתה בארץ(אבן קיסר). עשויים ברובם מקוורץ טבעי המשולב עם חומרים נוספים. עמידים מפני לחות וקלים לתחזוקה, פחות עמידים לפגיע של עצמים קשיחים.

5. עץ\בוצ'ר - משטח עץ עשוי מחתיכות עץ טבעיות מודבקות זו לזו. לרוב יהיה מצופה בשכבת לכה לעמידות ונגד ספיגה. עץ הוא חומר סופג, עלול להתרחב ולהתכווץ ולהיפגע מחשיפה ממושכת לשמש ומים.

6. נירוסטה- משטחי נירוסטה עשויים מתרכובת של ברזל וכרום. אינם מחלידים, עמידים לחום, לנוזלים ולשמנים, קלים לניקוי. נירוסטה מתאימה ביקר למטבחים תעשייתיים או למטבחי חוץ. ניתן להשיג בגימור מבריק או מט.





7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page